Alla inlägg under september 2012

Av Moviestarloverly - 15 september 2012 18:29

 Det var längesen jag bloggade nu :) Jag har ju ingen egen dator så jag kan inte laddahem bandicam :/ Därför blir bilderna så sämst    MEn det får duga.... om jag tjatar tillräckligt kanske jag får :)


Påtal om det: Här är fem tips för att få dina föreldrar att gå med på saker du vill göra!    

1. Städa ditt rumm utan att någon ber dig! (Jag lovar sånt gillar föreldrar!)

2. Hjälp till hemma! (hur tråkit det änn är kommer det vara värt det sen!)

3. Var ärlig ljug aldrig! (det är större chans att dem litar på dig då!)

4. Var så snäll du bara kann!

5. Bråka inte med dina föreldrar, det blir bara jobbigt sen när du vill ha din vilja igenom!


Ja, det där var mina bästa tips! Hoppas ni gillade dem! PS: TIPSA ERA VÄNNER OM BLOGGEN! SNÄLLA! Då kommer fler tips och sånt :)

Presentation


Hej jag älskar MSP och heter Diamant dina på det ;)

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om MSP? (Moviestarplanet)????
 Ja!
 Nej!
 Lite!
 Sådär!
 Har gort men gör inte längre!
 Jag har glömt frågan :s

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards